Fatin Nur Afifah akhiri zaman bujang bersama Adam Shah – Gosip artis

Adam Shah dan Fatin Nur Afifah Ingat lagi tak telemovie tentang bulan.. dah besar panjang pun adik Fatin kita ni.. dan akhirnya sampai la masa dia menamatkan zaman bujangnya.. Fatin atau nama penuh Fatin Nur Afifah Shamsuddin ni memang dah lama saling bercinta dengan Adam Shah.. banyak gambar2 diorang bercinta boleh dijumpai.. masa anugerah skrin pun diorang datang sama2 taw.. sweet tu.. hehe. Siap diorang dah mengaku tu diorang memang bercinta dan merancang nak bernikah.. tapi apa yang bagus pada [...]

Continue reading »